1 hour ago
  • ما قبل الحمل
بنات عندي اعراض الم في الجانب واحس بطعم في الفم و عصبية وسويت سونار عندي بطانة الرحم رقيقة والدكتور قال لي متى اخر مرة حالتي قلت له قبل اسبوع قال ارجعي حللي والدورة اخر مرة قبل العيد بثلاث اسابيع وحصل لقاء في العيد

5 تعليقات

العضوة: 2302588 , 1 hour ago

ربنا يرزقك بالذريه الصالحه العلم عند الله اعتقد انه تاخر دورة عادي مش حمل لان الاعراض بتاعت الدورة وبداية الحمل متشابهه تماما الدورة مرة اتأخرت اكتر من اسبوعين واعمل اختبارات كلها سلبيه لحد مامر شهر ولقيتها نزلت لوحدها احساس كان صعب بس عدي وحصل بردو الموضوع تاني معايا والدورة اتأخرت وكل الاختبارات سلبيه وقلت اكيد مفيش حمل اتفاجأ بعدها بأكتر من 4اسابيع ان انا حامل والمفجأه كانو توأم وكان حمل متأخر يعني حصل فوقت الدورة كان مفروض تنزل فيه بس ربنا مأردش انهم يكملو مع الأسف بس يعني باختصار ان بنسبة كبيرة مش حمل ولو الدورة اتأخرت اوي الافضل تاخدي حاجه تنزلها وتبداي من اول وجديد بدون قلق وربنا يكتبلك اللي فيه الخير ويارب يكون حمل

العضوة: 640781 , 1 hour ago

انا مش مخططة للحمل لكن قلقت من الموضوع