روحي في الأسبوع الخامس او السادس عشان تتأكدي انه كيس الحمل داخل الرحم
وتستبعدي الحمل خارج الرحم...
كتير من البنات تقول لا انا انتظر لما اكمل شهرين حتى اروح.. لا غلط
لانه لاقدر الله لو كان خارج الرحم انك تنتظري فيه للشهرين كارثة ممكن ينفجر وتفقدي قناة فالوب والمبيض
العضوة: 1475269 , 2 hours ago
بالاسبوع الخامس يبين كيس الجنين ومن الاسبوع السابع يبين الجنين والنبضالعضوة: 2329376 , 2 hours ago
هل انتظر حتى اسبوع 7 لزيارة اولى لطبيب واسوي اول سونار مع علم اول حملالعضوة: 2329384 , 2 hours ago
أخذي حمض الفوليك من الحييييين ضروري ولاززززززمالعضوة: 2315989 , 2 hours ago
روحي في الأسبوع الخامس او السادس عشان تتأكدي انه كيس الحمل داخل الرحم وتستبعدي الحمل خارج الرحم... كتير من البنات تقول لا انا انتظر لما اكمل شهرين حتى اروح.. لا غلط لانه لاقدر الله لو كان خارج الرحم انك تنتظري فيه للشهرين كارثة ممكن ينفجر وتفقدي قناة فالوب والمبيض