لنا في اخر التالت وحصل نزبف في الانف وكان الضغط عالي ١٤٠ علي ٩٠ ومخدتشاي علاج رحت المستشفى الدكتورة بتاعتي قالتلي روحي الاستقبال فث المستشفى تخدي محاليل عشان الضغط ينزل اروح الدكتور يقولي ١٠٠ على ٧٠ وعادي طب الدم االي نزل ده اطلعي لدكتورة النشل مكدش عبرني يجي ٦ ساعات اهو روحت مخدتش اي علاج حتي الدكتورة بتاعتي ارن عليعا السكرتيرة تقولي معاها كشف مطول استني مترنش دلوقتي الا بهد ساعة وهيا تبفي ترد اعمل ايه في هنا دكتورة تفيدني لخد ماروح لدكتورة تانية