الرئيسية
المواضيع
جميع المواضيع
/
المرحلة الثالثة (الأشهر 9,8,7)
/
استفسار
استفسار
2333339
2 hours ago
المرحلة الثالثة (الأشهر 9,8,7)
1 تعليقات
انا في الشهر السابع الجنين نازل في الحوض هيطلع تاني ولاه هبفضل كدا لحد الولاده في خطر علي الجنين
1 تعليقات
العضوة: 1656504 ,
1 hour ago
المفروض يعملولك عملية اسمها قطبة عنق الرحم عشان البيبي ما ينزل بس يثقل
العضوة: 1656504 , 1 hour ago
المفروض يعملولك عملية اسمها قطبة عنق الرحم عشان البيبي ما ينزل بس يثقل