1 hour ago
  • المرحلة الثالثة (الأشهر 9,8,7)
انا في الشهر السابع الجنين نازل في الحوض هيطلع تاني ولاه هبفضل كدا لحد الولاده في خطر علي الجنين

1 تعليقات

العضوة: 1656504 , 24 minutes ago

المفروض يعملولك عملية اسمها قطبة عنق الرحم عشان البيبي ما ينزل بس يثقل