يابنات انا حامل فالاسبوع 9+5
والبارح لما كنت باخد التحميله البروجيسترون لاقيت صابعي عليه دم
بعدين الموضوع اتحول للون البني وبعدين الصبح لو بيج فاتح مش كميه كبيره
ومن 3 ايام ملاحظة ان الغثيان بقي خفيف جدا جدا جدا
وكنت لسه عند الدكتورة من 4 ايام وكان النبض تمام 185 والمقاسات سليمه للاسف انا فبلد غير عربي بلد اجنبي والمواعيد صعبه وبعيده حد يقولي كدا انا فخطر
الدكتورة فبلدي كلمتها وقالت وقفي كلكسان وبصراحه قلقانه اوي وخايفه بتمني حد مر بكدا يقولي اي اللي تم فالاخر معاه
العضوة: 2302588 , 2 days ago
يارب اللي ترد ربنا يحقق مطلبها ياربالعضوة: 2109070 , 2 days ago
@user-2302588 خلك مع دكتورتك الي بتابعي معها المميعات غلط تتوقف تعكل تجلطات وتوقف نبض لو وقفتيها وبعض ناس تسبب لهم نزيف خارجي بسبب المميعالعضوة: 2109070 , 2 days ago
توكلي علا الله وخلك مع دكتورتك الي بتابعي معها بالبلد الاجنبي لانها ادرى بتحاليليك ووضعك والي كاتبه الله بده يصير بنهايهالعضوة: 2302588 , 2 days ago
للاسف الدكتورة مواعيدها بعيده حتي مش عارفه اتواصل معاها لان النظام هنا بنتابع مع المستشفي علشان كدا خايفه ومش عارفه اعمل اي @user-2109070العضوة: 1819584 , 2 days ago
انا طول حملي الاول دم وبني وكنت اخد حبوب وتحاميل وابر تثبيت والحمدلله ربي جابه بسلامه مابتقدري تحكمي من الوحام لانو بخف ايام وايام برجع ارتاحي ومنعي العلاقه حتا يستقر وضعك وكملي مثبت حتا يصير موعدك واستودعيه عند رب العالمينالعضوة: 2109070 , 2 days ago
@user-2302588 فهمانه عليكي ضلك علا وصفه الدكتوره ومثل ما قالتلك البنت بعدي عن جماع هالفتره لحتا يصير موعدك اتوقع ٦ادي يصير مشحات دم بسبب المميعالعضوة: 2302588 , 1 day ago
@user-2109070 زوجي مقدرش يستحمل قلقلي خدني روحت كشفت الحمدلله النبض سليم بس في تجمع دموي خلف الكيس وانفصال بسيط فكيس الحمل كتبتلي مثبت الحمدلله سمعت النبض♥️🫶🥹🥹العضوة: 2109070 , 1 day ago
@user-2302588 الحمد لله عسلامتك اله يتمملك عخير