1 hour ago
  • المرحلة الأولى ( اول 3 اشهر)
انا حامل ف شهر تانى عادى نحنى ولا مضره الحنه لي عندها معلومه ياريت تفيدنى

4 تعليقات

العضوة: 2328108 , 1 hour ago

وعليكم السلام لو الحنه فيها بنزينه لاا

العضوة: 1853310 , 1 hour ago

@user-2332324 اذا الحنا طبيعي عادي

العضوة: 2332324 , 24 minutes ago

انا سالت الحنايه قالت مش مضره ع حامل

العضوة: 2298474 , 6 minutes ago

تحني شعرك .. او نقش اليد .. النقش مضر لان فيه ماده ويدخل عبر الدم