2 hours ago
  • المرحلة الأولى ( اول 3 اشهر)
عادي لو خرج الماء

7 تعليقات

العضوة: 2050862 , 2 hours ago

انا في شهر الأول ولسا ما رحت عند دكتوره

العضوة: 1591129 , 2 hours ago

لا طبعا ، شوفي الدكتورة

العضوة: 109997 , 2 hours ago

افرازت قصدك ؟ او ماء كثيير ؟ لو مويه لا طبعا طواري ع طول

العضوة: 2324501 , 2 hours ago

@user-2050862 بيكون التهابات طبيعى الماء انا كذا عرفت نفسي حامل بزياده الافرازات

العضوة: 2050862 , 2 hours ago

زي المويه يعني لا لون ولا ريحه

العضوة: 2214308 , 2 hours ago

عادي كلها افرزات من الحمل وبتزيد فترة الحمل الافرازات

العضوة: 2327107 , 1 hour ago

التهابات روحي دكتورة