2 hours ago
  • ما قبل الحمل
بنات قولوا تجاربكم ليا ٤٤ يوم والده وللان لسه بينزل دم خفيف ممكن يعدي يوم كامل بدون دم اقول خلاص نظفت يرجع ينزل دم تاني يوم اول مرة تحصل معايا تالت ولاده مع العلم ولادتي قيصريه والمرتين اللى قبل كنت بنظف بعد ٢٠ يوم

2 تعليقات

العضوة: 1851816 , 2 hours ago

انا ولادتي الاولى جلست 50 يوم او اكثر كذا اتوقع لانهم مانظفو رحمي زين لان المره الثانيه اقل من شهر ووقف

العضوة: 994405 , 2 hours ago

@user-1851816 ولادتك كانت طبيعي ولا قيصري