الرئيسية
المواضيع
جميع المواضيع
/
ما قبل الحمل
/
دم بعد الاربعين
دم بعد الاربعين
994405
2 hours ago
ما قبل الحمل
2 تعليقات
بنات قولوا تجاربكم ليا ٤٤ يوم والده وللان لسه بينزل دم خفيف ممكن يعدي يوم كامل بدون دم اقول خلاص نظفت يرجع ينزل دم تاني يوم اول مرة تحصل معايا تالت ولاده مع العلم ولادتي قيصريه والمرتين اللى قبل كنت بنظف بعد ٢٠ يوم
2 تعليقات
العضوة: 1851816 ,
2 hours ago
انا ولادتي الاولى جلست 50 يوم او اكثر كذا اتوقع لانهم مانظفو رحمي زين لان المره الثانيه اقل من شهر ووقف
العضوة: 994405 ,
2 hours ago
@user-1851816 ولادتك كانت طبيعي ولا قيصري
العضوة: 1851816 , 2 hours ago
انا ولادتي الاولى جلست 50 يوم او اكثر كذا اتوقع لانهم مانظفو رحمي زين لان المره الثانيه اقل من شهر ووقفالعضوة: 994405 , 2 hours ago
@user-1851816 ولادتك كانت طبيعي ولا قيصري