الرئيسية
المواضيع
جميع المواضيع
/
المرحلة الثالثة (الأشهر 9,8,7)
/
سؤال
سؤال
2192000
2 hours ago
المرحلة الثالثة (الأشهر 9,8,7)
2 تعليقات
بنات الدكتوره قالت لي اخذ حبتين حديد ولا اعرف اخذها الحبتين بنفس الوقت ؟؟ ولا اقسمهم
2 تعليقات
العضوة: 2302588 ,
2 hours ago
اكيد علي حسب الجرعة لو جرعة عاليه يبقي تقسمي مره بعد الفطار ومره بعد العشا والافضل تشوفي الصيدلي او الدكتورة بردو لزيادة الأمان علشان لو في أدوية تانيه ميبقاش في لخبطه
العضوة: 2192000 ,
1 hour ago
@user-2302588 والله الجرعه عاليه بس لان بدخل الثامن والمخزون عندي ٩ نازل اخذت حبتين هالمره ما دريت 😩 الله يعديها ع خير
العضوة: 2302588 , 2 hours ago
اكيد علي حسب الجرعة لو جرعة عاليه يبقي تقسمي مره بعد الفطار ومره بعد العشا والافضل تشوفي الصيدلي او الدكتورة بردو لزيادة الأمان علشان لو في أدوية تانيه ميبقاش في لخبطهالعضوة: 2192000 , 1 hour ago
@user-2302588 والله الجرعه عاليه بس لان بدخل الثامن والمخزون عندي ٩ نازل اخذت حبتين هالمره ما دريت 😩 الله يعديها ع خير