1 hour ago
  • المرحلة الأولى ( اول 3 اشهر)
أنا حامل فى الأسبوع الخامس وهرمون الحمل ثابت 3000 وبينوا عليه افرزات بنى واخدت مثبت بروتو جيست ولما عملت سونار من اسبوع كان فى كيس حمل بس صغير