الرئيسية
المواضيع
جميع المواضيع
/
المرحلة الأولى ( اول 3 اشهر)
/
طمنوني علشانه قلقانه
طمنوني علشانه قلقانه
2330975
48 minutes ago
المرحلة الأولى ( اول 3 اشهر)
0 تعليقات
أنا حامل فى الأسبوع الخامس وهرمون الحمل ثابت 3000 وبينوا عليه افرزات بنى واخدت مثبت بروتو جيست ولما عملت سونار من اسبوع كان فى كيس حمل بس صغير