بصي انا كنت زيك كده ولاني بكريه كنت بتوتر اوي واجري ع الدكتورة
بصي اهم اهم اهمممم حاجة انه ليتحرك حتي لو فضل ساعات بدون حركة بس لازم يجي عليه وقت ف اليوم ويتحرك وتحسي بيه بوضوح ولو عدي يوم كامل بدون حركة لازم تروحي للدكتورة تطمني عليه وع النبض
لكن بشكل عام اكتشفت انه طبيعي يقعد كتير مايتحركش بيبقي ف وقت نايم مثلا
وفي حاجة كنت بعملهاا كنت بشرب ماية سافعه متلجة وبعدين قطعة شوكولاته وانام ع جمبي الشمال او ضهري واراقبه الاقيه يتحرك ف جربي برضو
العضوة: 2249998 , 2 hours ago
رد من فضلكمالعضوة: 1840834 , 2 hours ago
نفسكالعضوة: 2249998 , 2 hours ago
ما فهمت ممكن شرح اكثرالعضوة: 2297528 , 2 hours ago
بصي انا كنت زيك كده ولاني بكريه كنت بتوتر اوي واجري ع الدكتورة بصي اهم اهم اهمممم حاجة انه ليتحرك حتي لو فضل ساعات بدون حركة بس لازم يجي عليه وقت ف اليوم ويتحرك وتحسي بيه بوضوح ولو عدي يوم كامل بدون حركة لازم تروحي للدكتورة تطمني عليه وع النبض لكن بشكل عام اكتشفت انه طبيعي يقعد كتير مايتحركش بيبقي ف وقت نايم مثلا وفي حاجة كنت بعملهاا كنت بشرب ماية سافعه متلجة وبعدين قطعة شوكولاته وانام ع جمبي الشمال او ضهري واراقبه الاقيه يتحرك ف جربي برضوالعضوة: 2249998 , 2 hours ago
مرت اكثر من 24ساعة ما عم يتحرك خايفة