3 hours ago
  • المرحلة الأولى ( اول 3 اشهر)
انا بقالي 30يوم من بعد انتهاء الدورة هل يبان الكيس الجنين ول لا عاوزه اروح اطمنك واخد مثبت لاني اجهاض وخايف يحصل تاني بعد الشر ردروو لي راحت ف الوقت دا وبين معاه

2 تعليقات

العضوة: 2297137 , 3 hours ago

ونبي متستخسرو تردووو اللي تعرف ترد

العضوة: 2258515 , 2 hours ago

انا رحت في الاسبوع 6ونص وكان باين عندي النبض و كيس الحمل ، انتي لان معك اجهاض سابق روح لان راح تعطيك مثبت وان شاء الله م تسوفي شر ي قلبي 🥰🥰