1 hour ago
  • المرحلة الأولى ( اول 3 اشهر)
انا اليوم سوتلي سونار وقالتلي حامل بالاسبوع الخامس و3 ايام وبس موجود كيس الحمل قالتلي الاسبوع السابع يبين الجنين هل طبيعي ولا

7 تعليقات

العضوة: 2184593 , 1 hour ago

اه عالاغلب لسا بكير يبين الجنين انا كمان ما بين الكيس ولا الجنين الا للاسبوع السابع

العضوة: 1584835 , 1 hour ago

@user-2184593 الله يطمن قلبك ويوفقك 🥹♥️♥️♥️♥️

العضوة: 1584835 , 1 hour ago

@user-1691670 الله يطمن قلبك ♥️♥️♥️♥️

العضوة: 2324722 , 1 hour ago

انا كمان عملت سونار بالاسبوع 5و5ايام وضهر الكيس وخبرتني ارجع بعد اسبوعين الجمعة الجاي اروح اطمن

العضوة: 2326303 , 54 minutes ago

السلام عليكم انا اخر دوره عندي كانت 1مايو انا كده بقالي قد إيه عشان اروح اعمل سونار واطمن