2 hours ago
  • ما قبل الحمل
ايش الاعراض اللي ممكن تصير بدايه الانغراس او اللي توضح بدايه الحمل احس عندي لخبطه قويه بجسمي صداع وغثيان ولوعة وعصبيه وانتفاخ بالثدي وخمول غيز طبيعي وخفت الاعراض بس الغثيان مستمر لليوم احس كانه شي بحلقي برجع يارب اكون حامل التفكير متعب وشفت بعد التبويض بكم يوم افرازات بيضاء مع نقطه صغيره لون افتح كانه بني او احمر وجا يومين جسمي حرارته ترتفع اقيس ٣٦ بعدين ٣٦.٤ بعدين ٣٧ الدورة بعد ٨ ايام تقريبا مين صار معها كذت وطلعت حامل

5 تعليقات

العضوة: 2302588 , 2 hours ago

باختصار اول ماحصل حمل ليا بقيت كل شوية احس ان في حاجه بتنزل واقوم اجري ادخل الحمام مفكره ان دي الدورة ولاقي افرازات شفافه استمرت معايا فتره ولحد دلوقتي لسه مستمره فالشهر الثالث ووجع الصدر اكبر علامه علي الحمل اعملي اختبار وانشاء الله حمل

العضوة: 2329873 , 2 hours ago

@user-2302588 سويت تحليل قبل الدوره بعشر ايام وطلع خط اتوقع لانه توه مايبين بس مدري اخاف اسوي ذحين منزلي كمان م يبين 🥹

العضوة: 2329873 , 2 hours ago

@user-2302588 ماحسيت الم بالصدر بس سواد خفيف ع الحلمات وانتفاخ حسيت الحجم تغير

العضوة: 2302588 , 1 hour ago

@user-2329873 مستحيل يبان اصلا دلوقتي بدري اوي كدا انتظري معاد الدورة او قبلها بيوم انما انتي عملتي بدري اوي اوي علي مالهرمون يتركز فالجسم وربنا يرزقك بالذريه الصالحه انشاء الله يكون حمل يارب♥️🫶

العضوة: 2329873 , 53 minutes ago

@user-2302588 الله يسمع منك ان شاءالله انه كان بدري عشان كذا مابين