1 hour ago
  • مرحلة مابعد الولادة
اخيرا يابنات ولدت اليوم وجاتلي احلي بنوته تيا الحمدلله ادعولها يابنات عشان في فتحة في ضهرها صغيره يارب تكون حاجه بسيطه ومتأثرش عليها هنكشف لها عند دكتور مخ وأعصاب ونعمل اشعه ونشوف ادعولها تكون بخير 🥺❤️

6 تعليقات

العضوة: 2152248 , 1 hour ago

حمدلله على سلامتك وسلامه البيبي وربي يقرر عيونكم بشوفتها ويشفيهايارب

العضوة: 2206101 , 1 hour ago

الحمد الله على سلمتك أختي الكريمة الله يشافيها يارب هل ولدتي طبيعي او قيصري

العضوة: 2043234 , 1 hour ago

مبرووك "الحمد لله على تمام النعمة واكتمال المنة، مبارك المولودة الجديدة، تتربى في عزكم ودلالكم إن شاء الله." وربي يشفيها لك

العضوة: 2194426 , 1 hour ago

ولدت طبيعي بطلق صناعي لأن الميه نزلت بس مكانش في طلق

العضوة: 2194426 , 1 hour ago

الله يبارك فيكي ..يارب حبيبتي ❤️

العضوة: 2319358 , 1 hour ago

الحمد لله على سلامتك وسلامه البنوته ربي يحفظها ويبارك فيها يارب 😍