1 hour ago
  • المرحلة الأولى ( اول 3 اشهر)
أنا حامل فى الأسبوع الخامس وبنزل افرازات بنى ودم واخدت حقنه تثبيت وينزل برضو وعندى وجع فى ظهرى وبحس حاجه بتتحرك فى بطنى حد يفهمنى

3 تعليقات

العضوة: 2311378 , 1 hour ago

عادي صارت معي بيكون دم قديم

العضوة: 948451 , 1 hour ago

@user-2330975 صارت معي والان اخذ دوفاستون مثبت وطلع فيني تجمع دموي وسهالات ان شاءالله مو شي يخوف بس ارتاحي وروحي لدكتورتك شوفي وش تصرفلك

العضوة: 2330975 , 1 hour ago

يارب يكون كدا ده اول حمل ليا