روحي في الأسبوع الخامس او السادس عشان تتأكدي انه كيس الحمل داخل الرحم
وتستبعدي الحمل خارج الرحم...
كتير من البنات تقول لا انا انتظر لما اكمل شهرين حتى اروح.. لا غلط
لانه لاقدر الله لو كان خارج الرحم انك تنتظري فيه للشهرين كارثة ممكن ينفجر وتفقدي قناة فالوب والمبيض
العضوة: 1475269 , 1 hour ago
بالاسبوع الخامس يبين كيس الجنين ومن الاسبوع السابع يبين الجنين والنبضالعضوة: 2329376 , 1 hour ago
هل انتظر حتى اسبوع 7 لزيارة اولى لطبيب واسوي اول سونار مع علم اول حملالعضوة: 2329384 , 1 hour ago
أخذي حمض الفوليك من الحييييين ضروري ولاززززززمالعضوة: 2315989 , 1 hour ago
روحي في الأسبوع الخامس او السادس عشان تتأكدي انه كيس الحمل داخل الرحم وتستبعدي الحمل خارج الرحم... كتير من البنات تقول لا انا انتظر لما اكمل شهرين حتى اروح.. لا غلط لانه لاقدر الله لو كان خارج الرحم انك تنتظري فيه للشهرين كارثة ممكن ينفجر وتفقدي قناة فالوب والمبيض